2015年4月15日 星期三

A New Job

過去的幾個禮拜,給大家的消息都很嚴肅, 其實,生命中有許多事可以看到樂趣。例如,我作天去裝port前, 為了容易打理, 就自行把從心臟開刀後留到現在的頭髮一下剪了5 寸。長髮為心留短髮為癌剪。好看嗎!!!

今天開始化療要大量飲水。

剛想吃早餐,護士來電啦,好多也要記。

感覺轉了份工作,就是與癌對抗這份暫時的全職業務,一個禮拜上班一天, 其他就Work from Home. 今天是第一天上班。我會交個亮麗成績給大老闆 (我的主)的。 現在又要去飲水啦。看看我那兩小辮子呀。












Life should be full of fun. I cut my long hair yesterday, and Simon took a picture, so to call it, "before Chemo" I look pretty good at age of 68.

Start drinking lots of water today, then nurse called, lots things to remember. Feeling like having a new temp work, one day work in office per week, then work from home for the rest. Today will be my first day. With the help and the hands of God, my boss will give me a good evaluation. Need to go to drink water now.

6 則留言:

  1. 剪了頭很精神!像個輕裝上陣的戰士。:)

    回覆刪除
  2. PTL for your graceful smile & sharing. Thank you for always be someone I can learn from. luv ya!

    回覆刪除
    回覆
    1. Dear Lucy,

      thank you for loving caring. God bless

      刪除
  3. Maggy,

    我想,人在疾病時,感情是很容易激動的,你的一句‘我愛您’,令我熱淚了。謝謝。

    回覆刪除