2015年10月12日 星期一

幾十年的團友 Friends


中秋迎月那天,得到教我拉筋和深呼吸的譚豐雅老師師母,和認識有60年的香港教會團契的大哥哥大姐姐,饒約翰伉儷同來探望關心;饒大哥哥大姐姐可說是看著我長大的。主恩實在很多。
9/26 Friends from HK church came to visit, M/M John Yiu together with my stretching exercise teacher M/M Paul Tam, The Yius know me since I was 8. I found the picture with Mrs. Yiu when I was 18.

50 years ago



中秋當日,還見到一位40年前我在一個教會擔任青少年團契導師時的團友來美訪友時到教會見面,告訴我他們一直有我的消息和同心代禱。照片攝於40年前
9/27 another friend Sau Jan from HK that Simon and I ministered together in another church, came to worship together, and told me that their church also praying for me. photo taken 40 years ago, they came to visit us after I gave birth to Ernest. 









沒有留言:

張貼留言